2013. augusztus 28., szerda

Végzet ereklyéi-ékszerek

Nagy kedvencünk Cassandra Clare A végzet ereklyéi című könyvsorozata, és már alig várjuk, hogy holnap láthassuk a belőle készült filmet a moziban. Én valószínűleg rúnás ékszerekkel felszerelkezve fogok megjelenni, de gondolunk a többi fanra is, szóval készülnek az eladásra szánt dolgok. ^^
Az első kettőt már mutatom is:

Angelic power-karkötő


Az árnyvadászok legismertebb rúnájával díszítettem a 2cm átmérőjű medálkát, festettem, lakkoztam. A karkötőhöz bőrszíjat használtam, és alumíniummal szereltem, 19cm hosszú lett.
Árnyvadászoknak kötelező! (Ha más rúnával szeretnéd, írj, és már csinálom is. ^^)
500Ft



 Fearless-nyaklánc


A 3cm átmérőjű levegőn száradó gyurmából készült medált ezüstös alapon fekete fearless rúnával díszítettem. Alumíniummal szereltem, ezüst színű láncot tettem rá. A nyaklánc 19 cm hosszú lett kapoccsal, közbeékelt medállal együtt.
800Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése